본문 바로가기
장바구니0

آنها دوباره در تلاش برای کشتن ماشین الکتریکی هستند

페이지 정보

작성자 Landon
작성일 24-09-25 22:38 조회 54회 댓글 0

본문

شعارهای ضد EV بار دیگر در حال افزایش است. یکی از روزنامه های بریتانیایی حتی روآن اتکینسون، بازیگر مستر بین را به عنوان عامل اصلی در برابر برق رسانی، حداقل در بریتانیا، مقصر دانسته است. این ممکن است کمی دور از ذهن باشد، اما افزایش آشکاری در روزنامه‌نگاری و رسانه‌های اجتماعی منفی با هدف خودروهای الکتریکی وجود داشته است. وقتی به عقب برمی‌گردید و به تاریخ نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید که ما می‌توانستیم 25 سال پیش برق برویم، اما نیروهای صنعتی هماهنگ این روند را نابود کردند. آیا ما شاهد تلاش دیگری برای از بین بردن آخرین انقلاب EV هستیم و آیا موفق خواهد شد؟
تاریخ تکرار می شود؟ بیست و پنج سال پیش، EV1 از جنرال موتورز وعده های باورنکردنی را نشان داد. این ممکن است تنها با 55 مایل برد Environmental Protection Agency با باتری اصلی اسید سرب آغاز شده باشد، اما نسخه نهایی NiMH این مسافت را به 105 مایل رساند (و برآوردهای اولیه EPA بالاتر بود). تویوتا نسخه برقی RAV4 و هوندا EV Addition داشتند. اما پس از آن هر سه شرکت خودروهای خود را بیرون کشیدند و حتی به مالکان فعلی اجازه نگهداری آنها را ندادند. این قطعه غیرقابل اصلاح تاریخ به خوبی در فیلم چه کسی ماشین الکتریکی را کشت؟ از سال 2006
آیا درخشش از بازار خودروهای برقی از بین رفته است، یا این فقط یک کمپین تجدید شده علیه برق رسانی است؟
getty این فیلم سرزنش را متوجه شرکت‌های خودروسازی و نفتی برای حفظ سودشان می‌کند و به نظر می‌رسد شرایط فعلی چندان متفاوت نیست. در حالی که هم خودروهای الکتریکی و هم خودروهای موتور احتراق داخلی (ICE) برای رانندگی به انرژی نیاز دارند، شرکت‌هایی که این انرژی را تامین می‌کنند و زیرساخت‌هایی که استفاده می‌کنند بین این دو متفاوت است. شرکت برق خانگی شما، یا تامین کننده شبکه برای شارژ عمومی، یک شرکت نفتی نیست (اگرچه هر دو شرکت شل و BP دارای شبکه شارژ در بریتانیا هستند). خودروهای برقی همچنین مستلزم تغییر مکان‌های جلوی جایگاه‌های سوخت به سمت شارژرهای خیابانی و خانگی است که هم مدل کسب‌وکار و هم روش سوخت‌گیری خودرو را که برای یک قرن با آن آشنا بوده‌ایم تغییر می‌دهد.
زیرساخت شارژ همچنان مشکلی است که بسیاری از رانندگان را از خرید خودروهای برقی باز می دارد، و اگر امکان دسترسی به شارژر خانگی را نداشته باشید، این یک نگرانی معتبر است. سود قابل توجه هزینه برق ارزان یک شبه باعث می شود که اقتصاد مالکیت خودروهای برقی در این مورد بسیار مهم باشد. اگر شارژ خانگی ندارید، رانندگی با خودروی برقی بسیار گران‌تر است. از زمان بحران انرژی، هزینه‌های شارژ عمومی قیمت هر مایل یک خودروی برقی را به سوخت فسیلی نزدیک‌تر کرده است. با این حال، بازار کسانی که می توانند شارژ خانه را دریافت کنند هنوز هم بسیار بزرگ است – برای مثال می تواند بیش از نیمی از جمعیت بریتانیا باشد. این گروهی است که تا این لحظه اشباع نشده است.
یکی دیگر از داستان‌های تسلیحاتی این است که خودروسازان سنتی دوباره از خودروهای برقی کنار می‌روند، که به عنوان دلیلی بر کاهش علاقه به خودروهای برقی ارائه شده است. فورد در حال کاهش تولید خودروهای برقی برقی F-150 لایتنینگ است و در عین حال تولید شاسی بلندهای برونکو و پیکاپ رنج را افزایش می دهد و سال گذشته فولکس واگن تولید برخی از خودروهای برقی خود را به دلیل تقاضای ضعیف متوقف کرد. برخی که به وضوح در ریاضیات مهارت چندانی ندارند، کاهش نرخ رشد را با کاهش تقاضا برابری می‌کنند، در حالی که در واقع بیشتر شبیه شتاب کمتر است تا ترمز کردن. بازار خودروهای برقی همچنان در حال گسترش است.
اطلاعات بیشتر از مشاور فوربس بهترین حساب های پس انداز پربازده سال 2024 توسط کوین پین مشارکت کننده بهترین حساب های پس انداز سود 5 درصدی سال 2024 ByCassidy Horton ContributorEV فروش هنوز سالم شایعات از بین رفتن فروش BEV بسیار زیاد است. در بریتانیا، BEV در حال حاضر به نقطه عطف 1 میلیون در جاده (از 33.58 میلیون تخمین زده شده) رسیده است. تسلا مدل Y با جابه‌جایی ۱.۲۳ میلیون دستگاه، پرفروش‌ترین خودروی جهان در سال ۲۰۲۳ بود و از تویوتا راو و کرولا پیشی گرفت. فقط برخی از تولیدکنندگان با مشکلاتی مواجه هستند و این می تواند به دلیل قیمت خودروهای الکتریکی باشد که می فروشند. بیشتر خودروسازان به هدف قرار دادن بازار پریمیوم ادامه می‌دهند تا احتمالاً برای بازگرداندن هزینه توسعه نوآوری پیشرانه‌شان سریع‌تر از خودروهایی که حاشیه سود کمتری را به همراه دارند.
MG4 EV قیمت یک EV کامپکت مناسب را به سطح جسورانه جدیدی کاهش داد.
MG Motor در سال 2020، من انتظار داشتم که خودروهای برقی امسال به برابری با Meth نزدیک شوند، اما این قبل از تأثیرات کووید، جنگ در اوکراین، هزینه بحران انرژی و مشکلات زنجیره تامین ناشی از محاصره کشتی کانتینری دریای سرخ توسط حوثی ها بود. مسیرها با این وجود، CATL همچنان انتظار دارد در سال جاری قیمت هر کیلووات ساعت باتری‌های لیتیوم آهن فسفات (LFP) خود را به نصف کاهش دهد و اینها شیمی انتخابی برای خودروهای برقی ارزان‌تر مانند نسخه پایه MG4 هستند.
در اینجا داستان دیگری نهفته است. این واقعیت که تولیدکنندگان اروپایی و آمریکایی بر بازار پریمیوم خریداران اولیه متمرکز شده اند، آنها را آسیب پذیر کرده است. سازندگان چینی مانند MG چندان تمایلی به پرداختن به مقرون به صرفه بودن نداشته اند، و برندهای دیگری از چین نیز مانند BYD در انتظار ربودن سهم بازار هستند، درست مانند خودروسازان ژاپنی در دهه 1970 و 80. در حالی که شرکت‌های خودروسازی سنتی اروپایی و آمریکایی ممکن است خودروهای برقی را یک تهدید بدانند، شرکت‌های چینی آن‌ها را فرصتی برای به دست آوردن جای پایی بیشتر در بازارهای غربی می‌دانند.
Hopium Rides Againشما می توانید یک کمپین جدید علیه BEV ها را هنگامی که دوباره صحبت ها در مورد سلول های سوختی هیدروژنی وجود دارد مشاهده کنید. مقالات و پست‌های اجتماعی متعددی منتشر شده است که ادعا می‌کنند ب‌ام‌و با برق خداحافظی می‌کند زیرا مشکل موتورهای هیدروژنی را حل کرده است، ظاهراً بر اساس این واقعیت است که BMW حدود یک سال پیش نمونه اولیه شاسی‌بلند iX5 با سلول سوختی را روانه بازار کرد. اما این باید با تلاش بسیار بزرگ‌تری که برای BEV انجام می‌دهد، مانند Neue Klasse آینده و نسخه تمام الکتریکی تازه معرفی شده i5 Road استیشن واگن سنجیده شود.
BMW iX5 Atomic number 1 فقط یک شرط بندی محافظت شده در صورت افزایش تقاضای H2 است.
مقایسه‌های Tomcat Kirkpatrick/BMW AG اغلب با رقابت فرمت نوار VHS-Betamax در اوایل دهه 1980 انجام می‌شود، با خودروهای الکتریکی در نقش Betamax (چون از نظر فنی بهتر هستند؟) و FCEVs به عنوان VHS. اما در نوامبر 2023، 2.4 میلیون BEV در ایالات متحده وجود داشت، در مقابل کمتر از 18000 FCEV. 1 میلیون BEV در بریتانیا با کمتر از 400 FCEV مقایسه می شود. شل تمام جایگاه‌های سوخت هیدروژن خود را در سطح جهان تعطیل کرده است و در بررسی اخیر به نظر می‌رسد که تنها چهار پمپ H2 در کل بریتانیا کار می‌کنند، از جمله پمپی در آبردین که «اطلاعات وضعیت زنده» ندارد. قبلاً 11 مورد وجود داشت. این در مقایسه با 31445 مکان شارژ EV، از جمله بیش از 4000 مکان با توان 150 کیلووات یا بیشتر است.
من که خودم در مراسم معرفی BMW iX5 Atomic number 1 و بسیاری دیگر از رویدادهای BMW EV شرکت کردم، مطمئن هستم که این شرکت صرفاً شرط های خود را به شیوه ای کاملاً معقول پوشش می دهد. ممکن است نقاطی از جهان وجود داشته باشد که امکان سوخت رسانی سریع FCEV ها و زیرساخت های توزیع مشابه بنزین به BEV ها ترجیح داده شود، بنابراین BMW می خواهد آن را بررسی کند و در هر صورت آماده باشد. اما بیشتر انرژی آن صرف BEV ها می شود، که به وضوح برندگان بازار انبوه در جهان توسعه یافته خواهند بود.
فشارهای سیاسی بر نیروهای بازار مغلوب نخواهد شد. ماشین‌ها بی‌نقص نیستند، اما اگر نگاه کنید که در چهار سال گذشته چقدر پیشرفت کرده‌ایم، مثل شب و روز است. در حال حاضر محصولات متعددی برای انتخاب در بیشتر بخش‌ها وجود دارد و بسیاری از خودروها مسافت بیش از 300 مایل را ارائه می‌دهند. این در واقع همه چیز در مورد سیاست است. آنهایی که در سمت راست قرار دارند، از نظر سیاسی «ضد شبکه صفر» را به عنوان چوب دیگری برای مقابله با «ترقی خواهان» در کنار احساسات بیگانه هراسانه ضد مهاجرت می دانند. ترامپ قول داده است که «تحریه بچه‌ها» را انجام دهد و به وضوح در صورت رسیدن به قدرت در سال جاری، تا آنجا که می‌تواند بسیاری از ابتکارات سبز بایدن را کنار بگذارد. دولت بریتانیا موضع خود را ملایم تر کرده است و کمیته مجلس اعیان را وادار به استدلال برای پیشرفت بیشتر کرده است. برخی از سیاستمداران محافظه کار بریتانیا حتی خواستار بازگشایی معادن زغال سنگ هستند (پس از اینکه مارگارت تاچر، نخست وزیر محافظه کار، اکثر آنها را در دهه 1980 به طرز بدنامی تعطیل کرد). حزب کارگر بریتانیا از تعهد سبز 28 میلیارد پوندی خود صرف نظر کرده است، زیرا بیم آن دارد که هزینه های پیش بینی شده علیه آن در طول مبارزات انتخاباتی امسال انگلیس استفاده شود.
آیا به نظر می رسد فروش خودروهای برقی با مشکل مواجه شده است؟
BloombergNEF دلایلی وجود دارد که اگر نگران محیط زیست جهان هستید کمی افسرده شوید. سرویس آب و هوای اتحادیه اروپا ادعا کرده است که گرمایش زمین در کل سال 2023 در مقایسه با دمای پیش از صنعتی شدن، برای اولین بار به +1.5 درجه سانتیگراد رسیده است. اما دلایلی نیز وجود دارد که نباید نگران این بود که ماشین الکتریکی مانند 25 سال پیش کشته شود. برای شروع، بازار در حال حاضر بسیار تثبیت شده است، با هر خودروساز بزرگ جریان اصلی شرکت کننده و تامین کنندگان زیرساخت متوجه شده اند که بازار شارژ فزاینده ای برای سود بردن وجود دارد. همچنین تهدیدی از جانب چین وجود دارد، که در بازار داخلی خود جایگاه کمتری برای نگرانی در مورد Frosting دارد و در حال انتقال به سمت خودروهای برقی با نرخ گره‌ها است.
اما بیشتر از همه، به نظر می رسد که بازار خودروهای برقی گوشه ای به سمت جریان اصلی چرخیده است. من شروع به نوشتن در مورد خودروهای برقی کردم زیرا در اواسط دهه 1990 شبیه بازار رایانه های شخصی خانگی بود - پر از علاقه مندان و نوآوری های سریع، که آن را هیجان انگیز می کرد. اما حالا همه یک کامپیوتر در جیب خود دارند. به همین ترتیب، EV وارد فاز مشابهی می شود. این دیگر یک اسباب بازی برای یک دسته عجیب و غریب از پذیرندگان سرسخت اولیه نیست. خودروهای فوق‌العاده‌ای که در حدود سال 2020 وارد بازار شده‌اند، از اجاره خارج می‌شوند و وارد بازار دست دوم می‌شوند و مقرون به صرفه بودن را افزایش می‌دهند و برخی از تولیدکنندگان شروع به ساخت وسایل نقلیه با قیمت‌های مناسب کرده‌اند. احتمالاً به همین دلیل است که مقامات فعلی که آواره خواهند شد اکنون با مقالات و اطلاعات نادرست رسانه های اجتماعی به مقابله می پردازند. آنها می توانند ببینند که تهدید واقعی است.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. James MorrisFollowing من سردبیر وب سایت مستقل خودروهای الکتریکی WhatEV هستم. من 30 سال تجربه به عنوان یک روزنامه‌نگار فناوری دارم و مادام‌العمر به ماشین‌ها عشق می‌ورزم، بنابراین گرد هم آمدن این دو یک رویا بوده است. من برای اولین بار پتانسیل خودروهای برقی را زمانی دیدم که در سال 2011 به یکی از اولین افرادی تبدیل شدم که با نیسان لیف رانندگی کردم. آنها همچنین سهم زیادی در مقابله با تغییرات آب و هوایی و همچنین آلودگی شهری دارند. در کنار سردبیری WhatEV، من مدیر مسیر کارشناسی ارشد در روزنامه نگاری تعاملی در سیتی، دانشگاه لندن هستم. من دکترای فلسفه ارتباطات دارم و ترومپت می نوازم، یک بار جلسه ای را با درامر Velvet-textured Hole-and-corner Moe Tucker ضبط کردم.">

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

In case you have just about any questions with regards to where by and how to work with اخبار مسابقات اتومبیلرانی, it is possible to e-mail us on our internet site.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

고객센터 02-2070-1119

  • 무통장입금정보
    국민 926101-01-086843
    예금주 : (주)굿인벤트


  • 반품주소안내
    서울특별시 영등포구 국회대로 28길 17, 4층 52호
    당사의 모든 제작물의 저작권은 (주)굿인벤트에 있으며, 무단복제나 도용은 저작권법(97조5항)에 의해 금지되어 있습니다.
    이를 위반시 법적인 처벌을 받을 수 있습니다.


회사명 (주)굿인벤트 주소 서울시 영등포구 여의나루로 67 신송빌딩 5F
사업자 등록번호 107-87-78299 대표 이지은 전화 02-2070-1119 팩스 02-3452-4220
통신판매업신고번호 2016-서울영등포-1455 개인정보 보호책임자 이지은

Copyright © (주)굿인벤트. All Rights Reserved.

상단으로

고객센터 02-2070-1119

  • 무통장입금정보
    국민 926101-01-086843
    예금주 : (주)굿인벤트


  • 반품주소안내
    서울특별시 영등포구 국회대로 28길 17, 4층 52호
    당사의 모든 제작물의 저작권은 (주)굿인벤트에 있으며, 무단복제나 도용은 저작권법(97조5항)에 의해 금지되어 있습니다.
    이를 위반시 법적인 처벌을 받을 수 있습니다.


회사명 (주)굿인벤트 주소 서울시 영등포구 여의나루로 67 신송빌딩 5F
사업자 등록번호 107-87-78299 대표 이지은 전화 02-2070-1119 팩스 02-3452-4220
통신판매업신고번호 2016-서울영등포-1455 개인정보 보호책임자 이지은

Copyright © (주)굿인벤트. All Rights Reserved.

상단으로